PYTANIA KLIENTÓW

1. CZYM RÓŻNI SIĘ MEDCATERING.PL OD INNYCH CATERINGÓW PUDEŁKOWYCH?

MedCatering.pl to pierwszy i, jak dotąd, jedyny catering dietetyczny opracowany specyficznie w profilaktyce i/lub leczeniu szeregu konkretnych schorzeń a dostarczany w formie 5-cio posiłkowych zestawów dań do samodzielnego odgrzania. Standardowe diety pudełkowe mają za zadanie wspomóc proces odchudzania.  My natomiast stawiamy na wsparcie organizmu walczącego z chorobą.  Jesteśmy prekursorem na rynku cateringów,  a dbałość o zdrowie naszych Klientów traktujemy profesjonalnie. Dlatego też rozpoczęliśmy współpracę z profesjonalistami w dziedzinie dietetyki klinicznej oraz medycznej.  To właśnie esperci z zakładu Dietetyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przygotowali oraz opracowali wszelkie wytyczne żywieniowe dla wszystkich oferowanych diet medycznych naszego cateringu.
Nasz Zespół pieczołowicie realizuje te wytyczne na każdym etapie przygotowania zestawów żywieniowych, zawsze na pierwszym miejscu stawiając powrót do zdrowia naszych Klientów. 

2. JAK WYBRAĆ PRAWIDŁOWĄ DIETĘ LECZNICZĄ?

Opracowane przez zespół dietetyków SGGW, a realizowane przez doświadczonych kucharzy, programy dietetyczno-medyczne, bazują na wieloletnich badaniach na tematy żywienia osób dorosłych z chorobami przewlekłymi. Zalecamy jednak konsultację lekarską przed zakupem wybranej diety z naszej oferty. W celu ułatwienia wyboru programu, przygotowaliśmy specjalne opisy diet MedCatering.pl, które w formie PDF są do pobrania zupełnie za darmo! (Pobierz wybrany opis diety). Dodatkowo nasi dietetycy MedCatering.pl oferują poradę dietetyczną (poproś o poradę dietetyczną).

3. W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Wszystko zależy od miasta dostawy. W Warszawie dostawy odbywają się w godzinach: 03:00-10:00, w przypadku miejscowości podwarszawskich przedział ten to:02:00-06:00. W Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz pozostałych miastach dostawy odbywają się do godziny 07:00 lub 08:00. Cała lista miejscowości oraz godzin znajduje się tutaj zakładce MAPY DOSTAW

4. Czy można wybrać przedział czasowy dostaw?

We wszystkich dostępnych miejscowościach jest odgórnie określony zakres godzinowy w jakim odbywają się dostawy. Przykładowo, w Warszawie dostawy odbywają się w zakresie 03:00 - 10:00, w Krakowie 03:00 - 08:00, a w Łodzi 01:00 - 7:00. Istnieje możliwość określenia węższego zakresu godzin dostaw, np. żeby w Krakowie paczka została dostarczona do 6:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z BOK. Tylko na terenie Warszawy istnieje możliwość wskazania min. 2-godzinnego zakresu (np. 5:00 - 7:00), w jakim ma pojawić się paczka. Ze względów logistycznych dział dostaw zastrzega sobie prawo regulacji godzin dostaw.

5. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Nasze dostawy odbywają się tak jak w standardowym cateringu dietetycznym,  od poniedziałku do soboty. Każdego dnia kurier dostarcza świeżo przygotowany zestaw MedCatering. Przygotowane zestawy należy przygotować w lodówce i spożyć w ciągu 48 godzin, zgodnie z adnotacją znajdującą się na etykiecie produkcyjnej konkretnego posiłku.
 

6. Czy można wykupić zestaw testowy?

W naszej ofercie, aby przetestować wybraną dietę wystarczy zamówić dowolny 1 dzień diety według dostępnego (cennika) Zalecamy jednak wykupienie minimum 3 dniowego abonamentu, aby ocena mogła być miarodajna. Przejdź do panelu zamówienia
 

7. Czy można zamówić dietę składającą się z mniejszej ilości posiłków, np. z 3 lub 4?

Nasze diety bazują na zaleceniach dietetyków SGGW. Według wskazań, dziennie powinno się spożywać do 5 posiłków dziennie. Dlatego też, nasza oferta dotyczy tylko i wyłącznie opcji pełnowartościowych 5 posiłków dziennie. Zależy nam aby każdy nasz Klient zmagający się z chorobą, miał zapewnianą odpowiednią wartość odżywczą posiłków każdego dnia.

8. Dlaczego kaloryczność zestawów nie przewiduje 1000 kcal czy 1800 kcal?

Według zaleceń żywieniowych, każda jednostka chorobowa, posiada swoje indywidualne wytyczne, co dotyczy również kaloryczności zestawów.

9. Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?

W przypadku pilnego wyjazdu, choroby bądź innych okoliczności z łatwością przyjmujemy zmianę adresu dostawy na następny dzień. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym dostawę.
 

10. Czy w trakcie abonamentu można zmienić rodzaj diety lub kaloryczność?

Jesteśmy elastyczni, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Jeżeli początkowo wybrana dieta nie spełnia oczekiwań, postaramy się znaleźć taką z naszej oferty, która będzie idealnie dopasowana. W razie potrzeby, odpowiednio przeliczymy wycenę dla nowej diety, bądź zmienimy długość dostaw. Wszystko po to, aby zmiana nie wymagała dodatkowych kosztów, a Klient mógł nadal cieszyć się smakiem i jakością. Zachęcamy każdorazowo do konsultacji lekarskiej wybranego pakietu, przed zmianą bądź zakupem.

11. Czy można korzystać z wykluczeń składników i w jaki sposób?

Nasze programy zostały przygotowane w bardzo dokładny sposób. Wpływa to na dopasowanie konkretnej diety leczniczej do potrzeb danej jednostki chorobowej. Podczas opracowywania programów MedCatering wzięliśmy pod uwagę zalecenia pod kątem wykluczeni składników i produktów. Dlatego nie ma potrzeby wykluczana ich pojedynczo przez Klienta. Zadbaliśmy o wszystko!

12. Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę z danego dnia?

Zgodnie z naszym regulaminem oraz wymogami logistycznymi, odwołania oraz przesunięcia dni dostaw możliwe są najpóźniej do godz. 10:00 na jeden dzień przed planowaną dostawa.

13. Jak wygląda dostawa zestawów na weekend?

Dostawy weekendowe odbywają się w sobotę w godzinach wczesnoporannych. Weekendowa dostawa zawiera zestawy na 2 dni (sobotę i niedzielę). Tak więc zamówienia złożone tylko na niedzielę, również będą dostarczone w sobotę.

14. Na jak długo można zawiesić dostawy abonamentu?

Rozumiemy, że życie każdego może zaskoczyć. Obecna sytuacja epidemiologiczna również nie zapewnia nikomu stabilności. Dlatego w MedCatering dopuszczamy w sytuacjach wyjątkowych na zawieszenie opłaconego już abonamentu. Długość zawieszenia, ustalana jest indywidualnie. Skontaktuj się z nami

15. Kiedy najpóźniej mogę opłacić zamówienie?

Zachęcamy do opłacania zamówień zaraz po ich złożeniu, korzystając z szybkich płatności Przelewy24. W ten sposób Twoje zamówienia mogą zostać przyjęte do realizacji w najszybszym możliwym terminie. W przypadku opłacania zamówień w sposób tradycyjny (przelewem bankowym lub przez oddział płatniczy), wpłata musi zostać zaksięgowana na naszym koncie najpóźniej do godziny 10:00 rano na dzień przed pierwszą planowaną dostawą, dlatego też prosimy o przesyłanie, możliwie jak najwcześniej, potwierdzeń płatności na nasz adres mailowy - co pozwoli nam na bezproblemowe uruchomienie zamówień. W przypadku braku potwierdzenia oraz płatności do godz. 10:00 rano na dzień przed planowaną dostawą, zamówienia mogą zostać anulowane lub termin ich realizacji może ulec zmianie